Performance Max novost: Gemini
Prihodnji meseci prinašajo nekaj sprememb najbolj vsestranskemu tipu Google kampanj – Performance Max.

Kampanje Performance Max delujejo v celotnem Google oglaševalskem inventarju, kar predstavlja ogromno priložnosti za oglaševalce. Najpomembneje je, da sistemu zagotovimo dovolj elementov za različne formate. Google ugotavlja, da tisti oglaševalci, ki s svojimi kampanjami dosegajo odlično moč oglasa (Ad Strength), generirajo tudi do 6 % več konverzij.
Da bo boljša moč oglasa (Ad Strength) lažje dosegljiva za vse oglaševalce, je Google predstavil nekaj novosti, med njimi tudi uporabo Google umetne inteligence Gemini. Ta bo pomagala ustvarjati boljše rezultate in povečati volumen kreativnih vsebin.
Umetna inteligenca je v Performance Max kampanje dodana že od novembra, in sicer lahko z njeno pomočjo obogatimo tekste. Dodatne moči pa bo sedaj prispeval Gemini z ustvarjanjem daljših naslovov (Long headlines) in razširitev, predvsem Sitelinks razširitev. V prihodnjih mesecih pa Google napoveduje tudi urejanje slik s pomočjo umetne inteligence. Možno bo ustvarjanje lifestyle kreativ, na kreativah se bo lahko spreminjalo ali dodajalo ozadje. Zanimiva je tudi opcija, da iz obstoječih kreativ, ki so najbolj uspešne, ustvarimo podobne nove kreative.

V prihodnje bosta pri določanju moči oglasa (Ad Strength) za kampanje pomembni predvsem količina in raznolikost Assetov. Za pomoč pri doseganju tega je Google predstavil tudi sodelovanje s Canvo. To bo omogočilo, da z integracijo obeh sistemov uvozimo kreative iz Canve kar direktno v Performance Max kampanjo, kar bo zagotovo olajšalo in pospešilo proces ustvarjanja oglasov.
Nadvse dobrodošla pa je še ena novost, in sicer nova možnost deljenja predogledov Performance Max kampanj. Te se bo sedaj lahko delilo kar preko spletne povezave, ki bo dostopna vsakomur, tudi brez prijave v Google Ads.
Ste pripravljeni na vse novosti, ki jih AI prinaša v Google kampanje? Za kakršna koli vprašanja smo tu za vas.
Vir: Google Ads & Commerce