Offline ali online? Oboje!

Nadia, Epic Agency
May 21, 2020

Med pandemijo je bila spletna prodaja za nekatere sektorje edina možnost prodaje. V tem času je ogromno prodajalcev začelo izdelavo ali izpopolnjenje spletnih trgovin in s tem poskrbelo, da je prodaja lahko tekla še naprej, pa četudi v okrnjeni obliki.

Kaj pa se bo zgodilo s spletno prodajo sedaj, ko se situacija postopoma umirja? Nekateri strokovnjaki s področja digitalnega marketinga so prepričani, da bodo trendi v spletni prodaji ostali. Na to bosta predvsem vplivala še vedno prisoten strah pred okužbami in dejstvo, da so se uporabniki navadili na spletne nakupe, saj se jim ti v določenih primerih zdijo celo boljša izbira. Nakupovanje iz udobja svojega doma ima mnoge prednosti, ena izmed njih je recimo prihranek časa.

Podobno pa smo ugotovili tudi mi. Spletna prodaja ene izmed naših strank je med zaprtjem fizičnih trgovin v času pandemije strmo narasla. Po ponovnem odprtju je sicer padla, a je še vedno precej višja, kot je bila v obdobju pred epidemijo.

Graf prikazuje število transakcij

Po odprtju fizičnih trgovin je ponovno zraslo tudi število klikov na gumb Zaloga (preverjanje zaloge po fizičnih trgovinah) iz naslova oglaševanja. Med zaprtjem je število teh klikov logično upadlo, ker so uporabniki vedeli, da so trgovine zaprte.

Graf prikazuje klike na oglas vs. klike na cilj Zaloga

Spletno oglaševanje je tako izjemnega pomena, tako za spletno kot tudi fizično prodajo. Seveda je najbolje, če lahko uporabniku ponudite obe možnosti, spletni ali fizični nakup, saj se tako verjetnost za opravljeni nakup zviša. Nekateri imajo raje spletno nakupovanje, medtem ko nekateri na spletu preverijo informacije o izdelku in zalogo v določeni trgovini ter opravijo nakup osebno v izbrani poslovalnici.

Ne odlašajte torej s spletnim oglaševanjem, ne glede na to, ali imate le fizično trgovino ali oboje.

Če potrebujete pomoč ali dodatna pojasnila, pa smo tukaj za vas mi.

Nadia, Epic Agency