Google Analytics 4. Zasnovan za prihodnost.

Borut, Epic Agency
April 26, 2022

Dandanes se morajo podjetja soočati z novimi izzivi, da bi razumela zapletene poti svojih uporabnikov skozi različne kanale, ob tem pa morajo dati prednost predvsem njihovi zasebnosti.

Pred dvema letoma in pol je bilo predstavljeno orodje Google Analytics 4, ki obravnava razvoj in spremembo teh merilnih standardov. Je prilagodljivo za merjenje številnih različnih vrst podatkov in zagotavlja močno analitično izkušnjo. Podjetjem omogoča, da vidijo poenotene poti uporabnikov po njihovih spletnih mestih in aplikacijah, uporablja Googlovo tehnologijo strojnega učenja (»machine learning«) za odkrivanje in napovedovanje novih vpogledov, zagotavlja izboljšano in celovito integracijo z Googlovimi oglaševalskimi platformami za optimizacijo uspešnosti in spodbujanje večje donosnosti naložbe v trženje.

Zato je Google Analytics 4 pametna analitična rešitev za vse platforme, ki ima v primerjavi z Universal Analytics več prednosti.

Naprej od Universal Analytics

Universal Analytics je bil zgrajen predvsem za meritve namiznega spleta, neodvisne seje in lažje opazne podatke iz piškotkov. Takšna merilna metodologija hitro zastara. Google Analytics 4 na drugi strani deluje na različnih platformah, se ne zanaša izključno na piškotke in uporablja podatkovni model, ki temelji na dogodkih. Tako lahko izvaja meritve, osredotočene na uporabnika.

Čeprav Universal Analytics ponuja različne nadzore zasebnosti, je Google Analytics 4 zasnovan z zasebnostjo v jedru in tako zagotavlja boljšo izkušnjo tako naročnikom kot njihovim uporabnikom. Zelo pomembno je tudi dejstvo, da tudi Google Analytics 4 ne bo več shranjeval IP naslovov. Ta rešitev je še posebej potrebna v današnjem mednarodnem okolju zasebnosti podatkov, kjer uporabniki pričakujejo vedno več več zaščite zasebnosti in nadzora nad svojimi podatki.

Začnite meriti z Google Analytics 4

Google Analytics 4 je zasnovan tako, da upošteva vaše ključne cilje – na primer spodbujanje prodaje ali namestitev aplikacije, generiranje novih leadov ali povezovanje spletne in nespletne interakcije.

Z vami delimo nekaj načinov, kako lahko Google Analytics 4 podpre vaše delovanje.

Razumite uporabnike na različnih stičnih točkah.

Pridobite popoln vpogled v življenjski cikel uporabnika z merilnim modelom na podlagi dogodkov, ki ni razdrobljen glede na platforme ali organiziran v neodvisne seje.

Izboljšajte ROI z dodeljevanjem na podlagi podatkov.

Uporabite dodeljevanje na podlagi podatkov (data-driven attribution) za analizo celotnega vpliva marketinga na poti uporabnika. Z uporabo vaših podatkov Analytics dodeli zasluge za atribucijo več kot le zadnjemu kliku in vam pomaga razumeti, kako vaše marketinške dejavnosti skupaj vplivajo na vaše konverzije. To analizo lahko izvozite v orodja Google Ads in Google Marketing Platform in tako optimizirate oglaševalske akcije.

Merite interakcijo in konverzije ob upoštevanju poslovnih potreb.

Z novimi kontrolami zasebnosti na ravni države lahko upravljate in zmanjšate zbiranje podatkov na ravni uporabnika, kot so piškotki in metadata, hkrati pa ohranite ključno funkcijo merjenja.

Zagotovite si večjo vrednost svojih podatkov.

»Machine learning« generira napredne vpoglede o vedenju in konverzijah uporabnikov, ustvarja nove ciljne skupine potencialnih kupcev in samodejno izpostavi kritične točke za izboljšanje vašega oglaševanja.

Preprosto aktivirajte svoje vpoglede.

Razširjene integracije z drugimi Google produkti, kot je Google Ads, delujejo na vseh vaših združenih spletnih in aplikacijskih podatkih, kar olajša uporabo Analytics za optimizacijo vaših oglaševalskih akcij.

Kaj sledi?

Universal Analytics se bo začel ukinjati prihodnje leto, dokončno pa naj bi prenehal delovati 1. julija 2023. Po tem boste lahko dostopali do svojih predhodno obdelanih podatkov v Universal Analytics še vsaj šest mesecev.

Universal Analytics 360 bo glede na nedavno uvedbo prejel še dodatne tri mesece nove obdelave zadetkov, z zaključkom 1. oktobra 2023.

Preklop na Google Analytics 4 se zato svetuje čim prej, da ustvarite potrebne pretekle podatke, preden Universal Analytics preneha obdelovati nove.

Če želite izvedeti še več informacij ali potrebujete pomoč pri vzpostavitvi merjenja, smo tukaj za vas.

Borut, Epic Agency