7 trendov e-mail marketinga za 2022

Nina, Epic Agency
January 20, 2022

Vstopate v 2022 z novo mailing strategijo? Z vami delimo nekaj ključnih trendov, ki vam lahko pomagajo bolje oblikovati in izvesti vaše e-mail kampanje.

  1. Uporabniško ustvarjena vsebina

Medtem ko bi se morala večina e-mail kampanj osredotočiti na vašo lastno vsebino, bi morali razmisliti tudi o implementaciji več vsebine, ki jo ustvarijo uporabniki. Ta vam namreč daje priložnost, da integrirate različne perspektive in popestrite svoja sporočila. Uporabniško ustvarjena vsebina naročnikom tudi pokaže, da vas zanima njihovo zadovoljstvo.

To vključuje tudi razne “social” dokaze, ki prikazujejo izkušnje, ki jih vaši bralci lahko pričakujejo, če uporabijo vašo blagovno znamko.

2. Hipersegmentacija in personalizacija

Pošiljanje enega tedenskega mailinga celotnemu seznamu naročnikov je mimo. Pri segmentaciji in personalizaciji gre za pošiljanje prave vsebine pravim uporabnikom ob pravem času.

Če uporabnik na primer običajno opravi nakup okoli 18. ure, je najbolje, da mu pošljete promocijski mailing ob tem določenem času. Bolj kot sporočilo prilagodite potrebam vsakega naročnika, večja je verjetnost, da jih bo zanimala vaša vsebina.

3. Vsekanalna oz. omnichannel komunikacija

E-mail je izjemno pomembna platforma digitalnega marketinga, a je najbolj učinkovita v kombinaciji z drugimi kanali, kot so SMS sporočila, družbeni mediji in spletna »push-up« obvestila.

Omejitev vaše digitalne prisotnosti na samo en ali dva kanala bo omejila vaše možnosti za interakcijo s potencialnimi uporabniki na različne načine.

V nasprotju z osnovnimi se vsekanalne marketinške kampanje nenehno posodabljajo in prilagajajo sporočila na vseh platformah glede na aktivnost vsakega uporabnika. Ne glede na katerem kanalu je prisoten uporabnik, bo deležen prilagojene vsebine, ki je smiselna v kontekstu njegove potrošniške poti.

4. Interaktivnost

Ponavadi nas privlačijo stvari, ki odstopajo od tega, česar smo vajeni. Interaktivnost je preprost način za razlikovanje vaših e-poštnih sporočil od preostalih v nabiralniku vaših naročnikov. Odpira tudi različne priložnosti za interaktivne vsebine, ki bodo vaše bralce pritegnile na različne načine.

Ankete, raziskave in obrazci za povratne informacije npr. dajejo uporabnikom možnost, da komunicirajo v nasprotni smeri in vam sporočijo svoje misli. Zbrali boste lahko pomembne informacije o svoji blagovni znamki, medtem ko boste občinstvu pokazali, da vam je mar za njihovo izkušnjo.

5. AR/VR

AR in VR (obogatena in virtualna resničnost) sta dve najbolj vznemirljivi nastajajoči tehnologiji leta 2022 z neštetimi aplikacijami za osebne in poslovne nastavitve.

Čeprav še vedno obstajajo ovire, ki tržnikom otežujejo uporabo te vsebine v e-mailu, se tudi to spreminja, saj AR in VR postajata bolj dostopna v različnih napravah in operacijskih sistemih. Apple je recimo že integriral podporo za AR v iPhone in iPade, ki uporabnikom omogoča neposreden ogled AR vsebine preko aplikacije Mail in drugih domačih aplikacij. Tako je možno poslati osnovno 2D sliko, ki se lahko razširi v 3D objekt AR, ko ga uporabniki kliknejo ali tapnejo.

6. Mobilna optimizacija

Medtem ko so bile mobilne naprave pred desetimi ali celo petimi leti bolj omejene, sodobni pametni telefoni uporabnikom omogočajo veliko več funkcionalnosti in hitrosti.

Pravzaprav približno tri četrtine vseh lastnikov pametnih telefonov uporablja svoje naprave za preverjanje svojih nabiralnikov in več kot polovica vseh odprtih e-mailov zdaj prihaja iz mobilnih naprav.

7. Zasebnost podatkov

Nenehno spreminjajoči se predpisi, vključno z zakonodajnimi vrzeli v različnih državah, za prodajalce e-trgovine presenetljivo otežujejo upravljanje izpopolnjenih kampanj, saj morajo hkrati ostati v skladu z vsemi lokalnimi zakoni.

A kljub temu zasebnosti podatkov ne gre zanemariti. Za podjetja je ključni dejavnik že od samih začetkov, vendar so sodobni potrošniki bolj zaskrbljeni zaradi svoje zasebnosti kot kdaj koli prej.

To je nekaj ključnih trendov, ki vas bodo vodili do boljših e-mail kampanj in predstavitve vaše znamke. Za še več nasvetov smo tukaj za vas.

Vir: omnisend.com

Nina, Epic Agency