Gmail oglasi odhajajo. Pozdravimo Discovery!

Nadia, Epic Agency
June 22, 2021

Ste že spoznali Discovery kampanje? Ena izmed zadnjih Google novosti prinaša obstoječemu naboru oglaševalskih kanalov dodatne priložnosti, obenem pa bo nadomestila kampanje GSP oz. Gmail ads (Gmail Sponsored Promotions). Gmail oglasi se namreč s koncem junija poslavljajo. S 1.7. tako ne bo več mogoče ustvarjati novih Gmail kampanj, niti spreminjati obstoječih. Google kot nadomestilo tem kampanjam priporoča Discovery kampanje, ki so zaživele letos. Poleg prikazovanja v Gmail nabiralniku Discovery kampanje nudijo tudi prikazovanje oglasov na YouTubu v sekciji Home in Watch next ter v Google Discovery feedu. Z novim tipom kampanj nam Google obljublja več dosega, kot so zapisali sami, naj bi se dnevni doseg približal celo trem milijardam uporabnikov po vsem svetu.

Google se z Discovery kampanjami vse bolj približuje svojemu cilju avtomatizacije kampanj. Tako so v Discovery kampanjah z namenom poenostavitve uporabe nekatere funkcije, kot je recimo ročni bidding, onemogočene. Oglaševalcem sta na voljo le »Maximize conversions bidding« ali »Target CPA«. Prav tako ni mogoče prilagajanje ciljanja po napravah ali umestitvah, niti ni mogoče nastaviti omejitev frekvenc in rotacije oglasov. Po drugi strani pa Discovery kampanje ponujajo vizualno bogate in izjemno privlačne oglase, ki uporabnika dosežejo med brskanjem po svojih najljubših Google produktih. V oglasu je lahko izpostavljena ena ali več različnih sličic v obliki vrtiljaka, ki uporabnike spodbudijo k interakciji z oglasom in k obisku spletnega mesta. Googlovo napredno strojno učenje je prišlo do izraza tudi pri teh kampanjah, saj se iz petih različnih naslovov in opisov, ki jih vnesemo v sistem pri kreaciji oglasa, avtomatsko sestavi najboljša kombinacija besedila in kreative. Google na ta način poskuša še bolj avtomatizirati postopek optimizacije oglasov z namenom, da najustreznejše kombinacije dosežejo prave uporabnike, ki bodo tudi storili želeno konverzijo.

Discovery kampanje so primerne za povečevanje prodaje, prijave na spletne novičke ali preprosto za povečanje obiska spletne strani. Z vizualno bogatimi oglasi so te kampanje primerne tudi za doseg novih potencialnih strank ali za ponoven stik z obstoječimi.

V kolikor bi želeli svoj brand predstaviti tudi z Discovery kampanjo, je tukaj za vas naša ekipa strokovnjakov.

Vir: support.google.com

Nadia, Epic Agency