2 trenda lokalnih Google iskanj za 2021.

Borut, Epic Agency
January 13, 2021

Google je morda ena najbolj zaupanja vrednih blagovnih znamk na svetu, vendar je tudi precej skrivnostna in se nenehno spreminja, razvija. Obstajajo stvari, ki jih lahko optimizirate za doseganje višjih položajev, kot so spletno mesto, plačani oglasi in Googlov seznam podjetij, kar že poznamo. Poleg tega vam želimo pokazati dva pomembna trenda Google lokalnega iskanja, s pomočjo katerih lahko vaše podjetje postane še bolj opazno in pritegne stranke v letu 2021. Iskanje »Zero-click« in »Near me«.

Mogoče celo pridete do spoznanja, da je vaš Google poslovni profil morda najpomembnejši od vseh.

Iskanje brez klika – Zero-click search

Zdaj se že več kot 50 % iskanj v Googlu konča brez klika na drugo vsebino.

Stran z rezultati iskanja v Googlu se je v zadnjih desetih letih močno spremenila. Ni več zgolj seznam desetih spletnih mest, temveč interaktivna stran z mešanimi mediji, ki vsebuje polja z odgovori, lokalne sezname zemljevidov, informativne kartice itd. Zero-click iskanja se nanašajo na tiste na vrhu prve strani z rezultati iskanja. Odgovarjajo na poizvedbe in uporabnikom omogočajo, da najdejo ustrezne informacije brez nadaljnjega klika.

Vaš Google profil podjetja se prikaže v Google zemljevidih ​​in lokalnih rezultatih iskanja. Popoln profil bo prikazal informacije, ki jih potrošniki potrebujejo za sprejemanje odločitev o vašem podjetju in stik z vami. Vse brez obiska vaše spletne strani. In ravno to je iskanje brez klika oz. zero-click search: ljudje vedno bolj najdejo vse, kar potrebujejo, ne da bi dejansko kliknili rezultate.

Kaj morate storiti

Če želite zagotoviti, da Google poveže vaše podjetje s potrošniki v bližini, se morate nujno uvrstiti na seznam.

Ustvarite profil podjetja / Google My Business

Pojdite na Google.com/business in ustvarite račun.

Uvrstite se na seznam

Če želite nadzorovati svoj profil, se morate uvrstiti na seznam. Poiščite ime svojega podjetja v Google zemljevidu. Če se vaše podjetje pojavi, izberite »Ste lastnik tega podjetja?« in sledite navodilom. Če se vaše podjetje ne pojavi, ga morate najprej dodati kot kraj in nato slediti navodilom.

Navedite vse svoje podatke

Sčasoma boste želeli izpolniti vsa polja za svoj profil, a za začetek so dovolj le osnovni podatki, kot kontakt in kategorija. Vaša kategorija je še posebej pomembna, saj potrošnikom omogoča, da najdejo vaše podjetje, ne da bi vedeli ime vašega podjetja. Izberete lahko tudi več ustreznih kategorij, saj je to najboljša praksa.

Iskanja v moji bližini – Near me search

V primerjavi z lanskim letom se je število iskanj »v moji bližini« oz. »near me« povečalo za več kot 150 %. Oglejte si graf Google iskanj »near me« v zadnjih 5 letih.

V nasprotju z vnosom poštne številke ali lokacije danes ljudje opravijo več takšnih iskanj, saj vedo, da bo Google zaznal njihovo lokacijo. Najbolj priljubljene panoge pri tej vrsti lokalnega radarja za iskanje so gostinstvo, banke in kinodvorane. Blagovne znamke oblačil in obutve ne zaostajajo preveč. Če ste lastnik lokalnega podjetja, je optimizacija iskanja temu trendu ključnega pomena za uspeh vašega podjetja.

Kaj morate storiti

Ustvarite in posodobite Google My Business profil

Google Business profili so ponavadi prva stvar, ki se pojavi pri iskanju lokalnih ključnih besed. Pričakovano, saj imajo vse potrebne podatke (kontakt, navodila za pot, slike, ocene itd.), ki jih boste potrebovali po iskanju lokalne ključne besede.

Naj bo vaše spletno mesto prijazno mobilnim napravam

Večina iskalnih ključnih besed »near me« se namreč izvaja, ko so ljudje zunaj, na poti ali v nujnem stanju.

Naj bodo vaši podatki dosledni na vseh spletnih mestih

Običajna stran »Kontakt« je nujna, a pustite Googlu, da še lažje opravi svoje delo in dodajte kontaktne informacije v nogo vseh vaših strani.

Pišite bloge in pridobite lokalne povratne povezave (backlinks)

Blog je dober način za pridobivanje lokalnih povezav, poleg tega pa lahko prepriča uporabnike, da kupijo izdelke, ko so v fazi raziskovanja.

Za še več nasvetov smo tukaj za vas.

Borut, Epic Agency