9 napak spletnega oblikovanja, ki zavirajo konverzije.
Ali ste v procesu ustvarjanja nove spletne strani za svoje podjetje? Morda že imate spletno mesto in ne deluje tako, kot ste upali? Z vami delimo pogoste napake oblikovanja, ki vodijo v nižjo stopnjo konverzij.
1) Odpor do konverzije
Konverzije niste nikoli zares opredelili. To je pravzaprav zelo pogosta napaka. Klasična »pišite nam« ali »pokličite nas« ne zadostujeta. Odločite se za majhen korak k jasnemu cilju in se prepričajte, da ima vaš obiskovalec navodila, kako ga doseči.
2) Onesnažena stran
Vaša spletna stran je prenasičena, zmedena in slabo oblikovana. Poenostavite jo in ne pretiravajte z možnostmi izbire. To je vaše preddverje. Naj bo prijetno in čisto.
3) Izguba ključne besede
Ko obiskovalci prihajajo z drugih spletnih mest, je kontinuiteta ključnih besed najpomembnejša, prekinitve ključnih besed pa so smrtonosne. Beseda, ki jo je obiskovalec kliknil ali uporabil za odkrivanje vaše vsebine, mora biti v ospredju.
4) Buzzword brbljanje
Morda vam je všeč žargon vaše stroke/industrije, vendar to ni dobro za konverzije. Ne pozabite, da se pogovarjate s potencialno stranko, z osebo. Bodite osebni. Prihranite buzzword besede za produktne strani in tabele.
5) Neverjetnost
Senzacionalnost ne vžge nujno vsakič. Vzpostaviti morate verodostojnost in zaupanje. Objavljajte članke, videoposnetke, poročila, pričevanja zadovoljnih uporabnikov, študije primerov, certifikate itd. Pokažite integriteto in kredibilnost.
6) Brez pomoči
Vaše spletno mesto bi moralo vsebovati prijazen obraz/pozdrav: »Tukaj smo, da vam pomagamo rešiti vaše težave«. Ponudite informativno in koristno vsebino, ki jo bodo obiskovalci cenili.
7) Enosmerna stran
Ne naredite napake, da obiskovalcem zavrnete možnost govora. Dajte jim vedeti, da jih poslušate oz. upoštevate. Spodbujajte interakcijo – dodajte možnost e-pošte za prijavo, blog komentarje, obrazce za povpraševanja, pritožbe in prispevke idej.
8) Neraziskano
Na domačo stran postavite preprosto iskalno polje in uporabite filtre vsebine. Postavite očitne znake za usmerjanje obiska.
9) Brez smeri
Veliko spletnih mest ne ponuja jasnih navodil. Ne bodite skrivnostni. Na vsaki strani imejte glasen in jasen CTA (call-to-action), ki kaže pot do naslednjega koraka v nakupnem procesu.
Potrebujete prenovo spletnega mesta? Naša ekipa je tukaj za vas.
Vir: Red Dot Website Design