S kampanjo »Hibridna šola« smo želeli ozavestiti in poučiti širšo javnost o hibridih in hibridni tehnologiji ter vzbuditi zanimanje uporabnikov za testiranje Toyotinih hibridov.

650.000 +
doseženih unikatnih uporabnikov na Hrvaškem.
6,7 mio +
prikazov na različnih oglaševalskih kanalih.
769
prijav za testno vožnjo.
Pripravili smo posebno pristajalno stran, kjer so uporabniki lahko preverili svoje znanje o hibridih. Kot pomoč odgovoru smo dodali tudi video razlage vprašanj z večkratnim reli prvakom Hrvaške. Ob uspešno zaključenem vprašalniku je uporabnik prejel diplomo, s katero je sodeloval v nagradni igri za vikend s Toyota hibridom. Zabavna, informativna in interaktivna spodbuda k testiranju hibridov.

Na pristajalni strani so bila objavljena tudi povabila za testiranje Toyotinih hibridov oziroma prikaz celotne ponudbe Toyotinih hibridnih vozil, pričevanja zadovoljnih uporabnikov ter povabilo k obisku Toyotinih salonov.
Število unikatnih uporabnikov na spletni strani Toyota.hr se je med kampanjo izjemno povišalo, beležili pa smo tudi opazno rast prijav na testno vožnjo.