Za naročnika smo pripravili zasnovo in izvedbo petih produktnih videov s kuharjem Binetom Volčičem v glavni vlogi.
Sledili smo filozofiji Gorenja »Life simplified«, vendar na bolj sproščen, drzen in »kul« način, saj smo želeli pritegniti tudi mlajšo populacijo in poskrbeti, da se videi vtisnejo v spomin gledalcem.
616.186
ogledov videov.
500.000 +
doseženih unikatnih uporabnikov.
25–34
Največ ogledov v demografski skupini od 25-34 let: dosežena mlajša populacija.
Bine je bil postavljen v nenavadne situacije, in ne le v kuhinjo, kakor smo ga vajeni. Vsak video je izpostavil prednosti enega proizvoda v tej situaciji. Ton komunikacije je bil komičen, bistvo je bilo povedano v prvih petih sekundah, kar je izjemna prednost spletnega videa.
To smo dosegli tako, da smo Bineta Volčiča postavili v določene nenavadne situacije izven kuhinje, recimo na Triglav, motor, glasno zabavo, te situacije pa smo v naslednjem kadru povezali z lastnostmi produktov.