YouTube
Najučinkovitejši način grajenja blagovne znamke

Vsak mesec 1,5 milijarde ljudi pregleda za več kot 6 milijard ur YouTube videov. In več kot polovica teh ogledov je mobilnih. To predstavlja ogromen potencial potrošnikov, tako na poti kot doma, ki jih lahko zlahka dosežete z YouTube oglaševanjem, ki je stroškovno učinkovito, interaktivno in ponuja odlično analitiko.

Kako deluje
Preko Google Adwords platforme pripravimo več oglaševalskih kampanj, vsako s svojim načinom targetiranja. S pomočjo Google Analytics orodja lahko že po nekaj dneh dobimo dovolj podatkov, kateri način oglaševanja ima najboljše rezultate, kar nam omogoča sprotno optimizacijo.

Načini targetiranja

  • Ročne umestitve: Z ročnimi umestitvami lahko oglas prikažemo na določenih spletnih straneh ter na spletnih mestih za mobilne naprave in v aplikacijah, ki jih izberemo.
  • Demografsko: Targetiranje glede na spol, starost in starševski status uporabnikov.
  • Remarketing: Oglase prikažemo tistim, ki so že kdaj obiskali vaše spletno mesto ali YouTube kanal.
  • Ključne besede: S ciljanjem na podlagi ključnih besed lahko oglas prikažemo med članki, kateri so v povezavi z vašim produktom oz. storitvijo.
  • Interesno: Targetiranje na podlagi zanimanja uporabnika.
  • Tematsko: Targetiranje spletnih strani glede na njihovo tematiko.

Deli naprej ali pojdi nazaj.