Mobilno oglaševanje
Nepogrešljiv del digitalnega oglaševanja

Mobilno oglaševanje je nepogrešljiv del digitalnega oglaševanja. Podatki o tem, da 150-krat na dan preverimo mobilni telefon in da 84 % slovenskih uporabnikov splet uporablja kot glavni vir informacij in idej, potrjujejo, da je prisotnost v pravem trenutku ključna. Bodite prisotni in svoje uporabnike dosežite s prikazovanjem mobilnih oglasov v vseh Googlovih omrežjih - iskalnem, prikaznem in YouTube omrežju.

Kako deluje
Preko Google Adwords platforme pripravimo več oglaševalskih kampanj, vsako s svojim načinom targetiranja. S pomočjo Google Analytics orodja lahko že po nekaj dneh dobimo dovolj podatkov, kateri način oglaševanja ima najboljše rezultate, kar nam omogoča sprotno optimizacijo.

Načini targetiranja

  • Ročne umestitve: Z ročnimi umestitvami lahko oglas prikažemo na določenih spletnih straneh ter na spletnih mestih za mobilne naprave in v aplikacijah, ki jih izberemo.
  • Demografsko: Targetiranje glede na spol, starost in starševski status uporabnikov.
  • E-mail baza: Targetiranje že znanih uporabnikov, katerih kontakte imate v svoji bazi.
  • Remarketing: Oglase prikažemo tistim, ki so že kdaj obiskali vaše spletno mesto ali YouTube kanal.

Deli naprej ali pojdi nazaj.