Gmail oglaševanje
Sponzorirana e-pošta, ki prinaša več kot odlične rezultate

V povprečju kar 56 % (in še raste) spletnih uporabnikov uporablja Gmail elektronsko pošto, zato ni presenetljivo, da so potencial te rastoče skupnosti opazili tudi oglaševalci. GSP oz. Gmail sponzorirane objave so ciljno usmerjeni oglasi v osebnih Gmail nabiralnikih uporabnikov v zavihku »Promocije«. Kreativne možnosti v GSP oglaševanju so praktično neomejene (vključitev obrazca, videa, telefonske številke, povezave na mobilno aplikacijo ipd.), kar predstavlja odlično možnost za predstavitev vašega podjetja.

Kako deluje
Preko Google Adwords platforme pripravimo več oglaševalskih kampanj, vsako s svojim načinom targetiranja. S pomočjo Google Analytics orodja lahko že po nekaj dneh dobimo dovolj podatkov o tem, kateri način oglaševanja ima najboljše rezultate, kar nam omogoča sprotno optimizacijo.

Načini targetiranja

  • Ključne besede: Targetiramo lahko tudi na podlagi ključnih besed ali domen.
  • Interesno: Oglasi se uporabnikom prikazujejo na podlagi njihovega zanimanja.
  • Demografsko: Izberemo lahko spol, starost in starševski status uporabnikov.
  • E-mail baza: Možen je tudi uvoz baze email kontaktov katerim želimo prikazati oglase.

Deli naprej ali pojdi nazaj.