Zakaj oglaševanje s slikovnimi oglasi v Google prikaznem omrežju?

Target
PRAVA OSEBA

Oglas se prikaže uporabnikom, ki so izkazali zanimanje za izdelek ali storitev, ki jo nudite.

Target
PRAVI TRENUTEK

Oglas se prikaže potencialnim kupcem, ki so že v fazi nakupa ali zbirajo informacije o izdelku oz. storitvi.

Target
POVEČANO ZANIMANJE

Z zanimivim oglasom vzbudimo zanimanje za izdelek ali storitev. Tako povečamo prodajo ali prepoznavnost blagovne znamke.

Z zelo natančnim targetiranjem lahko poskrbimo za povečanje prodaje in prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Prepoznavnost blagovne znamke je pomembna, saj pomaga kupcu povečati zaupanje v blagovno znamko in posledično opraviti nakup pri vas, ne pri konkurenci.

(Vir: Think with Google)

STROŠKOVNO UČINKOVIT KANAL

Izredno nizek strošek oglaševanja v primerjavi z direktnim zakupom.

ANALIZA

S pomočjo Google Analytics optimiziramo glede na uspešnost oglasov.

POROČILA

V Google Data Studiu lahko stranka na hitro pregleda uspešnost oglasov.

Google prikazno omrežje
LOKACIJSKO TARGETIRANJE

Oglasi se prikažejo le na izbrani lokaciji.

DEMOGRAFSKO TARGETIRANJE

Prikazovanje se lahko omeji le na najbolj potencialne demografske skupine.

RAZPORED PRIKAZOVANJA OGLASOV

Če storitev nudite le ob določenih dnevih in urah, se temu primerno prikazujejo oglasi.

Prepustite oglaševanje s slikovnimi oglasi naši strokovni, certificirani ekipi. Našim naročnikom se posvetimo in jim svetujemo. Kakovost je pri nas na prvem mestu. Vedno.