Google prikazno omrežje
Prikazno omrežje za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke

Google prikazno omrežje je omrežje spletnih mest s prostorom za oglaševanje, kamor lahko umestimo oglase. Z Google prikaznim omrežjem lahko dosežemo kar 80 % vseh internetnih uporabnikov, zato je odličen kanal za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, izpostavitev novosti in povečanje direktne prodaje. Omogoča nam tudi izredno natančno targetiranje različnih ciljnih skupin.

Kako deluje
Preko Google Adwords platforme pripravimo več oglaševalskih kampanj, vsako s svojim načinom targetiranja. S pomočjo Google Analytics orodja lahko že po nekaj dneh dobimo dovolj podatkov o tem, kateri način oglaševanja ima najboljše rezultate ter tako prilagajamo prikazovanje oglasov po različnih vrstah targetiranja.

Načini targetiranja

  • Ključne besede: S ciljanjem na podlagi ključnih besed lahko oglas prikažemo med članki, kateri so v povezavi z vašim produktom oz. storitvijo.
  • Ročne umestitve: Z ročnimi umestitvami lahko oglas prikažemo na določenih spletnih straneh ter na spletnih mestih za mobilne naprave in v aplikacijah, ki jih izberemo.
  • Remarketing: z oglaševalsko akcijo za remarketing prikažemo oglase v prikaznem omrežju tistim, ki so že kdaj obiskali vaše spletno mesto.
  • Interesno: targetiramo na podlagi zanimanja uporabnika.

Deli naprej ali pojdi nazaj.