Facebook oglaševanje
Družbeno omrežje z neomejenimi možnostmi

Facebook je trenutno največje družbeno omrežje z več kot dvema milijardama aktivnih uporabnikov, od tega 66 % uporabnikov to platformo obiskuje dnevno. Aktivno ga uporablja kar milijon Slovencev. Facebook najbolje pozna uporabnike oz. vaše kupce in vam ponuja odlične možnosti za targetiranje in pester nabor različnih oglaševalskih formatov, zato lahko vedno najdete najboljšo možnost, ki bo vodila do uresničitve vaših ciljev.

Kako deluje
Facebook oglaševanje ponuja odlične možnosti za targetiranje in pester nabor različnih oglaševalskih formatov. Bistvo družbenih omrežij je dvosmerna komunikacija. S stalno produkcijo relevantne vsebine dosežemo, da uporabniki širijo zgodbe in izkušnje z blagovno znamko, hkrati pa tudi njene vrednote. Z natančno targetiranim oglaševanjem pa poskrbimo za doseganje vaših ciljev.

Načini targetiranja
Poleg standardnega demografskega in interesnega targetiranja Facebook ponuja možnosti za ponoven nagovor uporabnikov (remarketing), ki so že obiskali vašo spletno stran ali mobilno aplikacijo. Omogoča napredno lokacijsko targretiranje, naložite lahko bazo e-mail naslovov ali telefonskih številk in oglas prikazujete uporabnikom, ki so v vaši bazi. Poleg standardnega oglaševanja na Facebooku imate možnost uporabe Facebook »Audience Network« (mobilna mreža) in oglaševanje v Facebook Messengerju.

Deli naprej ali pojdi nazaj.