Z dobrim briefom ste na pol poti

21 / maj / 2015
Ekipa Epic
Drugi del poti je veliko bolj prijeten in zabaven, saj boste po dobro pripravljenem briefu lahko izbirali in »pilili« odlično pripravljene rešitve vaše agencije. Velja precej enostavno pravilo. Bolj jasna so izhodišča, tem boljši bodo rezultati. Ker smo zagovorniki k ciljem usmerjenega marketinga, je dobro pripravljen brief ključnega pomena za začetek priprave vsakega projekta.

Dobro pripravljen brief ne nadomesti pogovora z naročnikom, je pa lahko odlično izhodišče, na podlagi katerega poiščemo in odpravimo nejasnosti, še preden se lotimo predloga ter po potrebi (re)definiramo zahteve in pričakovane cilje. Za nas je ključno, da veste, kje ste sedaj, kam bi radi prišli in kdo (ciljna skupina) vam bo omogočil, da pridete tja. Ostalo je naše delo.

1. VAŠ PRODUKT IN OZADJE

Na kratko predstavite vaše podjetje, produkte ali storitve, vključite tudi podatke o »osebnosti« vaše blagovne znamke in njeni filozofiji. Če poznate zanimiva dejstva, so seveda dobrodošla. Predlagamo pa tudi, da besedo ali dve namenite cenovni politiki in prodajnemu procesu vašega produkta ali storitve.

2. KONKURENCA

Kateri so konkurenčni produkti ali storitve? Katere marketinške aktivnosti izvaja konkurenca, kje delajo bolje in kje slabše?

3. KAJ, ZAKAJ in KDO?

Kakšen je vaš cilj? In pričakovani rezultat? Zakaj izvajate neko aktivnost (prepoznavnost, zbiranje podatkov, povečanje prodaje)? Opišite tudi vašo ciljno skupino. Koga želite nagovoriti? Zakaj naj bi bili ravno oni uporabniki vašega produkta/storitve? Kaj mislite, zakaj (še) ne kupujejo pri vas?

4. KDAJ in KOLIKO?

Kateri so ključni mejniki in roki? Kakšna je predvidena investicija? Veliko lažje se odzovemo s pravim in učinkovitim predlogom, če nam posredujete te podatke. Če na primer ne posredujete okvirnih sredstev, ki jih želite nameniti, lahko dobite odličen predlog, ki pa je popolnoma nedosegljiv.

5. ZAHTEVE

Zapišite vse omejitve, zahteve, pogoje. Vse kar bo selekcioniralo ideje. Imate medijske zahteve ali rešitve, ki so se izkazale za tržno neučinkovite? Aktivnost in blagovno znamko, ki vam je všeč. Zapišite jih.



Ne glede na to, kakšen brief pripravljate, preverite, da ste vključili vse zgoraj naštete točke. Tako bo naše sodelovanje potekalo brez nerazumevanj in nepotrebnih »šumov«. Če vaše informacije združimo z našimi izkušnjami, bodo rezultati govorili sami zase. In k temu stremimo pri pripravi vsakega projekta.

VSI BLOG PRISPEVKI
SPOZNAJMO SE