V 4 korakih do bolj učinkovitega Facebook oglaševanja

7 / december / 2015
Ekipa Epic
Ena glavnih prednosti Facebook oglaševanja je nedvomno v možnostih natančnega targetiranja. Ja, tekst, video, slika, bidi in optimizacija so pomembni, a najboljši rezultat boste dosegli, če vaš oglas pokažete uporabnikom, za katere je največja verjetnost, da bodo opravili želeno aktivnost. Kako?

Če začnemo čisto na začetku … Facebook Custom Audiences vam omogočajo, da s Facebook oglasom nagovorite uporabnike, ki jih že poznate. Naložite lahko bazo e-mail naslovov ali telefonskih številk in oglas prikazujete uporabnikom, ki so v vaši bazi. Ustvarite lahko remarketing bazo za uporabnike, ki so obiskali vašo spletno stran ali uporabljajo vašo mobilno aplikacijo.

Kaj so »Website Custom Audiences« (WCA) na Facebooku?

Gre za »bazo« uporabnikov, ki so že obiskali vašo spletno stran. Na vašo spletno stran morate namestiti delček kode (pixel) in zabava se lahko začne. Možnosti za uporabo so raznolike in jih lahko popolnoma prilagodite vašim ciljem. Z njimi lahko generirate kvaliteten promet na vaši spletni strani, gradite e-mail bazo, povečate prodajo …

Predlagamo, da na začetku ustvarite vsaj osnovne WCA, ki so našteti spodaj.

1. Vsi obiskovalci spletne strani.

WCA, ki zajema vse obiskovalce spletne strani, vam omogoča, da ciljate vse, ki so v izbranem časovnem obdobju (od 1 do 180 dni) obiskali spletno stran in se potem vrnili na Facebook. Ste v zadnjem času na spletni strani objavili novost, akcijo? Potem je smiselno, da vaš oglas pokažete tistim, ki so pred tem že obiskali vašo spletno stran. Na podoben način lahko gradite tudi e-mail bazo, obiskovalce vaše spletne strani obvestite, da ste objavili nov blog ipd.

2. Remarketing s kategorijami.

Pri oblikovanju WCA lahko vključite uporabnike, ki so obiskali določene kategorije spletne strani in, ko je to smiselno, oglas pokažete samo uporabnikom, ki so se za določeno kategorijo že zanimali.

3. Pristajalne strani in zapuščene košarice.

Ko na vaši strani ustvarite novo pristajalno stran, zanjo naredite še WCA. Pri prodaji izdelkov – predvsem izdelkov višjega cenovnega razreda – potrebujejo uporabniki pogosto več časa za nakupno odločitev. S Facebook oglasom potem nagovorite uporabnike, ki so obiskali določeno pristajalno stran, niso pa opravili nakupa.

4. Zahvalna stran.

Ena od možnosti za uporabo zahvalne strani je »up-selling« ali »upgrading«. Če imate seznam ljudi, ki so kupili napravo 1.0, sedaj pa je na voljo že naprava 2.0, je priporočljivo, da jih o tem obvestite. Ali pa uporabite WCA za »cross-sell«. Uporabniku, ki je kupil določen produkt, ponudite še drugega, povezanega. WCA za zahvalno stran pogosto uporabljamo tudi za »izločitev«. Najbolj pogosto ciljamo tiste, ki so obiskali pristajalno stran, ampak niso opravili konverzije, tj. ciljali boste WCA za uporabnike, ki so obiskali pristajalno stran, in izključili tiste, ki so obiskali zahvalno stran.

Možnosti za uporabo »Website Custom Audiences« je seveda še več, pravzaprav vam meje pri njihovi uporabi postavlja vaša domišljija. Če imate vprašanje glede njihove uporabe ali potrebujete pomoč, nas kontaktirajte.

VSI BLOG PRISPEVKI
SPOZNAJMO SE