TOP 3 orodja za lažji začetek oglaševanja na iskalniku Google

24 / maj / 2015
Ekipa Epic
Zakup ključnih besed na iskalniku Google je eden najbolj osnovnih in nujnih kanalov za uspešno predstavitev vaše blagovne znamke na spletu. Vaš oglas se prikaže uporabnikom, ki že iščejo storitve ali izdelke podobne vašim, zato je tudi verjetnost, da se odločijo za nakup, precej večja.

Če ste se že kdaj lotili upravljanja oglaševanja na iskalniku Google, gotovo veste, da lahko učinkovito upravljanje in sprotno optimiziranje kampanj postane eden vaših večjih kradljivcev časa. Google zato ponuja vrsto brezplačnih orodij, s katerimi je načrtovanje zakupa precej bolj enostavno in natančno.

1. Google Trendi (Google Trends)

Google Trendi nam v grafični obliki pokažejo stopnjo iskanj za določeno ključno besedo ali skupino besed v izbranem časovnem obdobju. Ti podatki so ključnega pomena za načrtovanje oglaševalske kampanje, saj tako enostavno prepoznamo, katere izdelke ali storitve uporabniki iščejo in jih takrat tudi dodatno izpostavimo.

2. Načrtovalec ključnih besed (Keyword Planner)

Z orodjem za analizo ključnih besed enostavno in hitro preverimo povprečno število mesečnih iskanj, trende iskanj v preteklosti in oceno konkurence glede na posamezno ključno besedo. Google vam svetuje tudi glede ključnih besed, ki bi jih bilo, poleg izbranih, smiselno vključiti, tako da poišče sinonime in podobne ključne besede, ki vam lahko pomagajo povečati doseg kampanje.

3. Poročilo o iskalnih izrazih (See Search Terms Report)

Je seznam iskalnih izrazov, na katere se je v izbranem obdobju prikazal vaš oglas in je zelo priročno orodje, če zakupujete ključne besede v široki obliki, kar pomeni, da se oglasi prikazujejo tudi na sopomenke in druge podobne ključne besede. Ko veste, na katere besede se oglas prikaže, jih, če so relevantne, dodate med ključne besede, ali pa jih dodate v seznam negativnih ključnih besed in tako preprečite prikazovanje oglasa na besede, ki za vas niso zanimive.




S predstavljenimi orodji boste pri prvih korakih oglaševanja na iskalniku Google zagotovo manj negotovi, ne pozabite pa … Za učinkovitost vaše kampanje je ključnega pomena optimizacija, redno spremljanje statistik in sprotno prilagajanje kampanje glede na rezultate in razmere na trgu.

Kompleksno in zamudno? Res je, zna biti. Ampak take izzive imamo radi. Kontaktirajte nas, poskrbeli bomo, da bo vaša oglaševalska kampanja na iskalniku Google prinesla želene rezultate.

Ekipa Epic
VSI BLOG PRISPEVKI
SPOZNAJMO SE