TikTok oglaševanje prihaja v Slovenijo!
Predvidoma 1. avgusta bo TikTok oglaševanje končno na voljo tudi v Sloveniji. Edinstvena priložnost za vse oglaševalce, ki želijo pritegniti ciljno publiko na trenutno najpomembnejši družbeni platformi!
TikTok je namreč najhitreje rastoča platforma med družbenimi omrežji. Konec leta 2020 je presegel dve milijardi prenosov. Facebook in Instagram sta recimo potrebovala skoraj desetletje, da sta pridobila tolikšno bazo uporabnikov. Ima več kot milijardo aktivnih uporabnikov mesečno. Je platforma, ki napoveduje trende in jih seli na druga družbena omrežja, v zadnjem času pa tudi utrjuje svojo funkcijo iskalnika. Blagovne znamke TikTok uporabljajo kot platformo za sodelovanje s potrošniki in promocijo svojih izdelkov ali storitev. Ker je to platforma, znana po svoji kreativnosti, je bistveno ustvarjati edinstvene vsebine in inovativne posnetke, v katere je zaželeno čim bolj vključiti ljudi, ne le produkt oz. storitev. Na ta način lahko znamke gradijo zaupanje.
Oglaševanje bo sedaj znamkam v Sloveniji ponudilo še dodaten “push” na platformi. Na začetku bomo dobili malo okrnjeno verzijo oglaševalskih produktov, na voljo bodo kampanje z naslednjimi cilji:
- Traffic
- Web Conversions
- Lead Generation
- App Promotion
Reach, Video Views, Community Interaction, In App Event Optimization idr. pridejo kasneje.
Med oglasi bodo na začetku na voljo:
1) In-feed oglasi.
To so celozaslonski oglasi z zvokom, ki se uporabnikom prikazujejo na “For You page” in jih lahko uporabnik preskoči (opcije “non-skippable” na začetku v Sloveniji ne bo). Ti oglasi izgledajo kot organska vsebina in se zlijejo z drugimi videi. Dolgi so lahko do 60 sekund in vključujejo povezavo – CTA. V sklopu teh oglasov bo možna tudi uporaba Lead form (za pridobivanje kontaktov) in Display Cards (sličice, dodane na video oglase, ki vsebujejo CTA).

Poleg tega pa bodo na voljo še:
2) Spark Ads.
To so oglasi, podobni “boostom” objav na Meti. Namesto ustvarjanja nove oglasne kreative boste lahko oglaševali svojo obstoječo organsko TikTok vsebino. Ti oglasi se prav tako prikažejo v feedu, njihov glavni namen pa ni obisk spletnega mesta, temveč povezava s TikTok računom in povečanje vključenosti uporabnikov v samo objavo.
Oglasi, ki še ne bodo na voljo:
Video Shopping Ads in nekateri ostali produkti, ki so trenutno v beta fazi, še ne bodo na voljo na začetku.
Prav tako še ne bo oglasov, osredotočenih na branding produktov. Sem spadajo Branded mission (podjetje postavi izziv ustvarjanja videov glede na določeno temo ali hashtag), Branded Effect (oglasi s filtri in učinki posameznih podjetij) in Brand Takeover (celozaslonski oglasi znamke ob odprtju aplikacije).
Pri oglasih bo kreativa ključnega pomena. Priporočena optimalna dolžina videa je 15-30 sekund, z razmerjem 9:16 – celozaslonski video, nastavljen na auto-play, z zaželenim zvokom. Bistvo TikToka je namreč glasba, posnetek mora biti inovatoven in vsebovati glasbo (in vsebino) v trendu. Za TikTok oglaševanje namreč velja nenapisano pravilo, da je treba delati “tiktoke”, ne klasičnih oglasov. Najbolj uspešne in viralne kreative namreč sledijo navdihu platforme. Prav tako je zaželeno pripraviti več različnih kreativ, saj naj bi kreativa na TikToku zaradi hitro spreminjajočih se trendov “zastarala” izjemno hitro, že po enem tednu.

Kar se tiče budgeta, platforma priporoča dnevni budget na ravni oglasnih skupin. Ta naj bi bil 10-20x pričakovane vrednosti CPA. Takšen budget bi naj zagotovil, da oglasi preidejo iz “learning” faze, strojno učenje TikToka pa prične optimizirati in pridobi dovolj konverzij.
Uporabnike bo možno targetirati glede na demografijo, lokacijo, interese, prav tako bo možen remarketing in ustvarjanje lastnih ciljnih publik (kontakne baze, obiskovalci spletne strani, aplikacije) in “lookalike” publik.
Oglaševalcem bodo na voljo tudi različna kreativna orodja, za lažje ustvarjanje privlačnih kreativ. V kreativnem centru bo možno poiskati top trende na platformi, različne audio vsebine, kreatorje in najboljše oglase. Med kreativnimi orodji bo tudi Video Editor za lažje ustvarjanje video vsebin, z različnimi predlogami.

TikTok še zdaleč ni omejen le na najmlajše in generacijo Z, opazna je tudi vedno večja prisotnost starejših generacij. Raziskave Medane v letu 2023 v Sloveniji kažejo, da sicer največ časa pri nas na TikToku preživi generacija Z, več kot 2 uri dnevno, medtem dobro uro in pol milenijci, dobro uro pa tudi generaciji X in babyboom.
Zato pričnite z oglaševanjem med prvimi. Tako boste platformo osvojili dovolj zgodaj in pridobili prednost na trgu. Za vsa vprašanja smo tu za vas.