Ste »Lead« oglase na Facebooku že vključili v vašo spletno strategijo?

28 / oktober / 2015
Ekipa Epic
Težko si predstavljamo nekoga, ki se ukvarja s spletnim marketingom in mu najava možnosti uporabe Lead oglasov na Facebooku ni narisala nasmeška na obraz. Nam ga je. In ko se boste podrobneje seznanili z njimi, verjamemo, da ga bo tudi vam!

Z Lead oglasi na Facebooku lahko naredite ogromen korak k poenostavitvi procesa pridobivanja leadov, pa ne samo to, tudi segmentacija vaše baze in selekcija leadov bo sedaj bolj enostavna.

Kako deluje? Vaši kupci ali potencialni kupci vidijo oglas, če je vaša ponudba zanimiva, kliknejo na »call-to-action«. V naslednjem koraku pridejo na obrazec, ki je že izpolnjen s podatki, ki jih ima o uporabniku Facebook, uporabnik pregleda podatke, jih po potrebi prilagodi in odda, brez da bi sploh zapustil Facebook. Enostavno. Če želite od uporabnika več podatkov, kot jih lahko zagotovi Facebook, lahko prilagodite obrazec in dodate »custom« vprašanja.

Na kakšen način lahko lead oglase vključite v vašo spletno strategijo?

Možnosti za uporabo lead oglasov je veliko, odločite se za tisto, ki najbolj ustreza vašemu produktu/storitvi in seveda vašim marketinškim ciljem.

1. Prijava na e-novice. Poleg kontaktnih podatkov lahko uporabnike vprašate tudi o njihovih željah glede vsebine, ki jo bodo prejemali od vas.
2. Povpraševanje, naročilo kataloga, prijava na testno vožnjo, prednaročilo ipd. Uporabniki so zainteresirani za vašo ponudbo, poleg e-maila ali telefonske številke jih lahko prosite tudi za informacijo o produktu, ki jih zanima.
3. Prijava za posebno ponudbo, kupon ipd.
4. Prijava na dogodek, webinar ipd. Poleg kontaktnih podatkov in prijave na dogodek lahko uporabnike vprašate tudi o njihovih željah glede dogodka.
5. Nagradne igre: v obrazec lahko vključite nagradno vprašanje in pravilne odgovore nagradite.
6. Sampling: zberite fizične naslove vaših uporabnikov in jim pošljite vzorec vašega izdelka.

Poleg naštetih možnosti lahko z Lead oglasi na Facebooku v kombinaciji s targetiranjem vaše baze (uvoz e-mail baze in targetiranje uporabnikov, ki so že v vaši bazi) učinkovito dopolnite manjkajoče podatke v bazi. Če vam v bazi manjka posamezen podatek, ki pa je ključen za vaš prodajni proces, npr. telefonska številka ali fizični naslov, lahko uvozite vašo e-mail bazo, prikažete oglas samo uporabnikom, ki so že vključeni v vašo bazo, in jih prosite, da dopolnijo manjkajoči podatek.

Pa ne pozabite, kompromis med vašimi željami glede števila vprašanj in uporabniško izkušnjo je tudi tukaj nujen, če ne celo odločilen. Obrazec naj vključuje samo ključna vprašanja, da ne izgubite uporabnikov, preden se prebijejo do konca obrazca. Več kot zahtevamo od njih, manj konverzij se bo zgodilo, velja tudi pri lead oglasih na Facebooku.

Uporabniki so izpolnili obrazec. Kaj sledi?

Hiter in učinkovit »follow up« je odločilnega pomena pri spreminjanju leadov v potencialne kupce. Pošljite odgovor, pošljite potrditev naročila/prijave, pošljite novico ali kupon. In pošljite ga čimprej.

Testirajte, testirajte, testirajte …

Kot pri ostalih kanalih … Dokler ne preizkusite različnih možnosti, ne morete vedeti, kaj bo najbolj učinkovito. Naredite A/B test obrazca, testirajte CTA gumbe, pripravite različne tekste, testirajte nastavitve targetiranja. Le tako lahko ugotovite, ali dobite največ za vaš budget. Če se jih lotite pravilno, so lahko lead oglasi na Facebooku odlično dopolnilo (nikakor ne nadomestilo!) vaših aktivnosti za pridobivanje leadov. Potrebujete pomoč pri pripravi in vodenju kampanje? Kontaktirajte nas.

Ekipa Epic
VSI BLOG PRISPEVKI
SPOZNAJMO SE