Poskrbite, da uporabniki vašo mobilno aplikacijo sploh najdejo!

11 / december / 2015
Ekipa Epic
Odločili ste se za pripravo mobilne aplikacije. Odlično. To pomeni, da se zavedate, da uporabniki preživijo vedno več časa in vedno večji del iskanja informacij pred nakupom opravijo na mobilnih napravah. Ampak … S pripravo aplikacije ste šele na pol poti. Poskrbeti morate, da uporabniki vašo aplikacijo najdejo, jo naložijo na mobilno napravo in jo potem tudi uporabljajo. Kako? Zbrali smo nekaj nasvetov.

V letu 2014 je bilo kar 35 % vseh nakupov na globalni ravni opravljenih preko pametnih telefonov, kar je za 12 % več kot prejšnje leto*. V Sloveniji je odstotek nakupov zaenkrat še precej nižji, preko pametnih telefonov se zgodi približno 5 % nakupov, zato pa kar 42 % vseh uporabnikov išče informacije o produktih in storitvah na mobilnih napravah**. Komunikacija na mobilnih napravah je brez dvoma vedno bolj pomembna in je ne gre zanemarjati. Kako zagotoviti, da uporabniki najdejo vašo aplikacijo?

Promocija mobilne aplikacije z Google AdWords.

Google AdWords omogoča več načinov za promocijo mobilnih aplikacij, izpostavili smo jih nekaj, ki so po naših izkušnjah najbolj učinkoviti.

Na ISKALNIKU lahko preko mobilne naprave uporabniku prikažete oglas za prenos aplikacije, ko uporabnik brska med zadetki iskanja ali ko išče aplikacije, podobne vaši, v Google Play trgovini.

V Googlovem PRIKAZNEM OMREŽJU lahko razširite doseg vaše kampanje in targetirate uporabnike, ki uporabljajo podobne aplikacije, kot je vaša, z oglasom za takojšen prenos aplikacije. Poleg tega, da dosegajo te kampanje precejšnje število prikazov in posledično tudi prenosov aplikacije, z njimi tudi povečate prepoznavnost aplikacije in povečate možnost, da jo uporabnik prenese kasneje.

Na YOUTUBU lahko oglas prikažete uporabnikom, ki jih zanima vsebina, podobna vsebini vaše aplikacije. Z video kampanjo prav tako povečate prepoznavnost vaše aplikacije z vsebino, ki lahko pritegne pozornost kupcev v pravem trenutku.

S Facebook in Instagram oglasi do prave ciljne skupine za vašo mobilno aplikacijo.

Facebook in Instagram oglasi, prilagojeni za promocijo mobilnih aplikacij, so prav tako odličen način za povečanje prenosov vaše mobilne aplikacije. Tudi pri oglasih za promocijo aplikacij ta kanala izstopata z različnimi možnostmi za doseganje prave ciljne skupine in s tem tudi z možnostmi za bolj učinkovito oglaševanje.

Pogosto opažamo, da je prepričati uporabnike, da prenesejo aplikacijo (predvsem, če jim ta poenostavi kak proces ali reši neko njihovo težavo), enostavnejši del promocije vaše aplikacije. Večja zagonetka, ki potrebuje strateški pristop in dobro načrtovano komunikacijo, je, kako prepričati uporabnike, da aplikacijo dejansko uporabljajo. V tem primeru priporočamo oglase za ponovno interakcijo, s katerimi ciljate samo tiste uporabnike, ki so že naložili vašo aplikacijo in jih pripeljete nazaj v njo, predstavite novost.

*Mobile Audience Insights Reports 2015 by NinthDecimal. ** Google Consumer Barometer 2015.
VSI BLOG PRISPEVKI
SPOZNAJMO SE