Odlično optimizirana Google AdWords kampanja za 814 % ROI

28 / julij / 2015
Ekipa Epic
Dejstvo, da večina spletnih uporabnikov v Sloveniji uporablja iskalnik Google in da se mu zato pri nastopu na spletu ne splača izogniti, se je že dodobra zasidralo v zavest vseh, ki ste v podjetjih odgovorni za spletni marketing. Uporabnika nagovarjate takrat, ko išče produkt ali storitev, ki jo ponujate. Idealno. Pa jih nagovarjate tako, da izkoriščate ves potencial, ki ga lahko dobro optimizirana AdWords kampanja ponudi?

Za naročnika s spletno trgovino Otto.si, ki se ukvarja s spletno prodajo oblačil in modnih dodatkov, smo optimizirali zakup ključnih besed na iskalniku Google. Izpopolnili smo izgled oglasov, izboljšali stopnjo konverzij, zvišali RPC (Revenue per Click) in na koncu, kar ponavadi največ šteje, dosegli kar 814 % ROI.

Vaš Google AdWords oglas pritegne kupce?

Poleg dobro sestavljenega besedila oglasa, ki izpostavi prednosti storitve ali produkta in uporabniku jasno pove, kaj ponujate, ne pozabite na različne razširitve, ki jih Google AdWords oglasi omogočajo. V našem primeru smo v oglasih izpostavili brezplačno telefonsko številko, dodali razširitve povezav do spletnih mest in tako izpostavili tudi ponudbo, ki je oglas direktno ne omenja, je pa lahko za potencialnega kupca zanimiva. Poleg tega smo v »oblačkih« izpostavili še ostale prednosti spletne trgovine. Oglas je bolj opazen, uporabnik dobi več informacij, klikne in opravi nakup.

Na kaj morate biti pozorni, ko kampanja že poteka?

Dober izbor in naknadna optimizacija ključnih besed ter optimizacija in testiranje različnih tekstov v oglasih so nujna osnova za uspešno AdWords kampanjo, nato pa vas čakata še spremljanje kampanje in prilagajanje na podlagi rezultatov. Poleg AdWords računa ne pozabite na spremljanje rezultatov v Google Analytics računu. Podatki iz Adwords računa vam bodo povedali, kakšne rezultate dosegajo vaši oglasi in ključne besede, če pa želite izvedeti, kaj se z uporabniki zgodi na spletni strani, je nujno spremljanje Analytics računa (in s tem e-commerce rezultatov, nastavljenih ciljev, posrednih konverzij ipd.).

Uspešnost kampanje je odvisna od več dejavnikov, na katere morda nimate vedno vpliva. Prepričani pa smo, da lahko z dobro optimizacijo vaših AdWords kampanj vedno poskrbite za nadgradnjo rezultatov. V našem primeru smo za 30 % zvišali stopnjo konverzij (Conversion Rate) in za 24 % izboljšali RPC (Revenue per Click). No, pa tudi na 814 % ROI ne smemo pozabiti seveda.

Čeprav je orodje Google Adwords načeloma enostavno za uporabo, pa kljub temu zahteva veliko izkušenj, časa in znanja, da ustvarite kampanjo, ki bo uspešna tudi dolgoročno. Lahko pa za to poskrbi naša ekipa.

Ekipa Epic
VSI BLOG PRISPEVKI
SPOZNAJMO SE