Nasveti za trgovce v času pandemije

Nadia, Epic Agency
April 3, 2020

Pandemija covida-19 prinaša zaskrbljenost in različne izzive trgovcem in njihovim strankam. Pomembno je, da ste kot trgovec v teh časih svojim kupcem v pomoč in na voljo. Redno jih obveščajte o zalogah izdelkov, obveščajte jih o tem, kako vzdržujete varnost in kako v vašem podjetju poteka prilagajanje razmeram. Z vami delimo nekaj nasvetov za pomoč pri krmarjenju v trenutni situaciji:

1. (P)ostanite informirani

Poskusite čim več izvedeti o trenutnih potrebah svojih kupcev in se poskusite tem potrebam prilagoditi. To lahko storite z uporabo orodij Google Trends in Google Alers, s katerima boste izvedeli, kaj vaši potencialni in obstoječi kupci iščejo na spletu.

2. Bodite transparentni

Obveščajte kupce o zalogi izdelkov in poskrbite za relevantne informacije o dostavi. Če so se vaše delovne ure spremenile, to sporočite strankam, dopolnite podatke na svoji spletni strani in v profilu MyBussines. Če prihaja do zamud pri dostavi, to izpostavite že na domači strani svoje spletne strani.

3. Bodite ažurni

Poskrbite, da bodo vse informacije, ki jih delite s strankami, ažurne na vseh vaših komunikacijskih kanalih. Poskrbite tudi, da boste pri komunikaciji uporabljali ton, primeren temu času. Prav tako ne pozabite na svoje oglaševalske kampanje in prilagodite oglase, da bodo odražali realno stanje. Dopolnite kakršne koli spremembe v ponudbi, v oglase pa lahko dodate tudi informacije o možnostih nakupa in dostave.

4. Prilagodite se

Nimate spletne trgovine? Nič zato, poskusite se domisliti kakšnega drugega načina, s katerim boste svojim kupcem še naprej nemoteno zagotavljali svoje izdelke in storitve. To lahko preprosto naredite s trgovino na Facebooku, začnete sprejemati naročila preko telefona ali Messengerja, omogočite pa lahko tudi ponudbo bonov, ki jih bodo kupci unovčili, ko se bo stanje normaliziralo. Seveda pa o novih možnostih nakupa obvestite svoje stranke. Razmislite lahko tudi o oglaševanju, da bo vaše sporočilo resnično doseglo vse (potencialne) kupce. Morda pa je zdaj vseeno čas, da vložite v spletno trgovino, saj se bo trend naročanja preko spleta po mnenju nekaterih strokovnjakov obdržal tudi po koncu pandemije.

V teh negotovih časih kupci želijo in pričakujejo, da so prodajalci pripravljeni. V njihovih očeh sta ažurnost in transparentnost izjemno pomembni. Poskrbite, da boste svojim kupcem s koristnimi informacijami in pomočjo olajšali nakupe. Ne pozabite pa tudi, da je sedaj pravi čas za digitalno oglaševanje. Vaši kupci so na spletu, po podatkih Mossa se je obiskanost slovenskih spletnih medijev v marcu povečala za 20 %. Tudi mi v nekaterih panogah beležimo več kot 300-% rast spletne prodaje. Ker smo večinoma doma, se je posel preselil v spletno okolje, kjer se uporabniki družijo, nakupujejo in se informirajo. Spletna prodaja tako nezadržno raste, povečuje se obiskanost spletnih mest, uporabniki pa na spletu preživijo vse več časa.

Nadia, Epic Agency