LinkedIn bidding. Kratek vodič in najboljše prakse.

Miša, Epic Agency
December 3, 2020

Je LinkedIn del vaše strategije za leto 2021?

Če da, potem imamo za vas kratek vodič. Ta teden je namreč LinkedIn objavil nov pregled svojega sistema ponudb (»bidov«) za vstop na dražbo oglasov in nasvete za povečanje uspešnosti vaše kampanje za optimalno prikazovanje oglasov.

LinkedIn je največje poslovno omrežje tega časa, ki ima že več kot 675 milijonov uporabnikov po celem svetu. Ker je namenjen poslovnim uporabnikom, je tudi oglaševanje usmerjeno k promociji vašega podjetja, produktov ali storitev ter iskanju novega kadra. Ponuja kakovostno ciljno targetiranje in nabor različnih oglasov za različne cilje kampanj. Ustvarite lahko kampanje za spodbujanje prepoznavnosti blagovne znamke, ogledov videa, večjo vpletenost uporabnikov, povečanje obiska spletnega mesta in konverzij, zbiranje kontaktov ali prijav na delovno mesto.

Najučinkovitejše oglaševalske akcije LinkedIn temeljijo na usmerjenih strategijah ponudb oz. »bidov«.

Ob zagonu kampanje vsi oglasi vstopijo v dražbo (»auction«) in poskušajo doseči uporabnike. Dražba razvršča ponudbe oz. bide različnih oglaševalcev, ki tekmujejo za isto mesto oglasa. Bid je najvišja cena, ki ste jo pripravljeni plačati za ključni rezultat, in mora temeljiti na vaših tržnih ciljih, na primer ozaveščanju o blagovni znamki ali ustvarjanju prometa na spletnem mestu. Kombinacija ustreznosti (kako verjetno bo uporabnik kliknil na vaš oglas) in vrednosti bida določa, kateri oglas se uporabniku prikaže in kdaj.

Z vami v nadaljevanju delimo kratek vodič o različnih vrstah bidov in nasvetih za njihovo uporabo.

LinkedIn vam ponuja ročno določen ali avtomatski bid. Prav tako je priporočljivo, da prehajate med vrstami bidov glede na vašo marketinško strategijo. Trenutno so na voljo tri vrste bidov: “Maximum Delivery” (največja dostava), “Target Cost” (ciljni stroški) in “Manual Bidding” (ročna ponudba).

Maximum Delivery (prej znano kot Automated bid oz. samodejna ponudba) je popolnoma avtomatizirana možnost, pri kateri LinkedIn sistem sam nastavi bid. Najbolje jo je uporabiti, če želite ob polni porabi proračuna doseči najboljše možne ključne rezultate.

Target Cost (ciljni strošek) je prav tako avtomatizirana možnost, pri kateri sistem sam nastavi bid. Na voljo je za metrike CPC, CPM in CPV (cena na klik, tisoč prikazov in ogled videa). Za razliko od opcije Maximum Delivery pa oglaševalcu omogoča, da nastavi želeno ceno na ključni rezultat. Sistem nato ostane čim bližje temu določenemu strošku.

Manual Bidding (ročna ponudba) pa ponuja oglaševalcem največ nadzora nad nastavitvami bidov. Oglaševalci sami vnesejo svoj bid oz. ponudbeno vrednost in točno ta vstopi na dražbo oglasov. V tem primeru je seveda priporočljivo, da se kampanje spremlja še bolj redno.

Katere vrste bid uporabiti?

Če niste prepričani, katero vrsto bida izbrati ali morda nimate časa, da bi upravljali kampanjo, sta Maximum Delivery ali Target Cost vaši najboljši opciji. Manual Bidding oz. ročne ponudbe vam dajejo največ kontrole, hkrati pa od vas zahtevajo več časa in izkušenj.

Kdaj izbrati avtomatski bid?

Če vaše oglaševalske akcije porabijo 85 % dnevnega proračuna s Target Cost ali Maximum Delivery opcijo, to pomeni, da imajo potencial (so »zdrave«) in bi lahko z istim proračunom dosegle še več rezultatov z avtomatiziranimi bidi.

Zakaj začeti z najvišjim bidom?

Ko bid nastavljate ročno, vam Campaign Manager predlaga določen rang vrednosti. Začnite pri višjih vrednostih priporočenega obsega, če želite, da vaš oglas zmaga na dražbah.

Kako znižati stroške?

Če z ročno nastavljenimi bidi pretirano trošite, jih začnite počasi nižati. Spremljajte uspešnost kampanje in prenehajte zniževati, ko opazite upad ključnih metrik, kot so prikazi, kliki ali konverzije.

Kako predvideti potek kampanje?

LinkedIn Campaign Manager ima na desni strani orodje za napovedovanje – Forecasting Tool, ki napoveduje potek kampanje, medtem ko vnašate svoje nastavitve. Primerjajte rezultate različnih vrst bidov in vsakodnevno porabo ter videli boste, kaj vam najbolj ustreza.

In še malo bolj poenostavljena razčlenitev vrst bidov. Izberite pravega. Ali pa za nasvet vprašajte nas.

Miša, Epic Agency