Kako oglaševati različnim starostnim skupinam?

5 / Oktober / 2016
Ekipa Epic
Največji razlog, da je oglaševanje na spletu premaknilo meje marketinga, je ta, da nam splet daje možnost, da oglašujemo zgolj ljudem, ki jih naša storitev ali produkt zanima. Torej naši ciljni publiki.

Z oglaševanjem napačni skupini potrošnikov lahko izgubimo veliko časa, energije in predvsem denarja. Glede na to, koga nagovarjamo oz. kdo je naša ciljna publika, moramo temu primerno prilagoditi tudi naše marketinške akcije. Zato bomo šli danes na hitro skozi nekaj dejstev, ki jih morate vedeti, še preden se odločite oglaševati katerikoli od naslednjih skupin.
Baby Boomers (1946-1964)

Ne stari, ampak izkušeni!

Ko želimo pritegniti pozornost Baby Boomerjev, je pomembno, da uporabimo kombinacijo tradicionalnih in digitalnih marketinških taktik. Osredotočimo se na splet, a hkrati ne smemo pozabiti na radio.  Mnoge bo verjetno presenetilo dejstvo, da si izmed vseh generacij ravno Baby Boomerji vzamejo največ časa (v povprečju vsaj 20 ur tedensko) za pregledovanje in deljenje vsebin na spletu. Boomerji so za razliko od ostalih starostnih skupin bolj jutranje ptice, zato je tej skupini najbolje oglaševati v časovnem okviru od 9 dopoldne do poldneva.

Sijoče nove aplikacije? Pozabite! Več kot polovica Baby Boomerjev ne uporablja pametnih telefonov za pregledovanje e-mailov ali dostopa do spleta. Starejšo skupino te generacije pa boste najbolj pritegnili že z zanimivimi e-mail kampanjami.

Generacija X (1965-1980)

Ujeti v sredino.

Generacija X je ujeta med Baby Boomerje in Generacijo Y, prav tako pa med tradicionalni in digitalni marketing. S strani mnogih generacije Y so e-mail kampanje videti zelo »old school«, še vedno pa novost s strani posameznikov Generacije »Baby Boomerjev«. Prav generacija X je ljubiteljica e-mailov doma, prav tako tudi v službi in jih zato pregleduje dnevno. A še vedno veliko tržnikov spregleda ta preprost kanal, ko se jim poskušajo približati. 

Ta starostna skupina ima največjo kupno moč, hkrati pa ji je najtežje oglaševati, saj so ravno oni najbolj dovzetni za napad oglaševalcev iz vseh strani in ravno to je razlog, da so po večini skeptični in ne zaupajo v oglaševanja podjetij. Čeprav so trenutno na vrhuncu finančne moči, se večina posameznikov te generacije odloča za varčevanje ali kakšno drugačno investicijo. Zato so pristaši iskanja in primerjanja različnih popustov ter akcij na spletu v iskanju najboljše ponudbe. Ravno zaradi tega razloga se splača pri pritegovanju njihove pozornosti uporabiti učinkovito e-mail kampanjo z različnimi kuponi in akcijami, s katerimi lahko privarčujejo kakšen euro ali dva.

Generacija »Millennials« ali Generacija Y (1981-2000)

Tisti, ki to berejo na mobilnikih. Generacijo Y lahko poimenujemo tudi generacija Google, saj je prva generacija, ki je odrasla z družbenimi omrežji ter množično uporabo interneta. Ravno zato so najbolj sproščeni z uporabo video vsebin, blogov, emailov in mobilnih aplikacij ter tako predstavljajo najbolj dragoceno in hkrati najbolj močno demografsko skupino danes.

Večino odraslega življenja so preživeli na mobilnikih, zato so navajeni hitrih odgovorov, personaliziranih rezultatov ter novih tehnologij. Kar osupljivih 52 % te generacije za primarno dostopanje do spleta uporablja svoj mobilnik, zato je ključno, da je naša spletna stran pravilno optimizirana. Najboljši kanali dosega te starostne skupine so blog, družbena omrežja ali video vsebine. Razumeti moramo tudi, da prav ta generacija bolj ceni izkušnjo kot sam nakup, veliko bolj zaupajo komentarjem uporabnikov kot samem podjetju in nakupujejo zgolj na podlagi čustev oz. tega, kar jim neka blagovna znamka sporoča.

Ne glede na vse razlike pa so tem različnim generacijam skupni prebiranje dobrih blogov, Facebook in želja, da postanejo vaši kupci. Zato se za kakršno koli dodatno pomoč pri oglaševanju vaši ciljni skupini le obrnite na strokovnjake Agencije Epic.

VSI BLOG PRISPEVKI
SPOZNAJMO SE