Kaj morate vedeti, preden se lotite oglaševanja v Gmailu?

19 / november / 2015
Ekipa Epic
V povprečju kar 56 % (in še raste) spletnih uporabnikov uporablja Gmail elektronsko pošto, zato ni presenetljivo, da so potencial te rastoče skupnosti opazili tudi oglaševalci.

Uporabnikom posredujejo relevantna in natančno ciljana sporočila, naravnost v njihove osebne e-poštne nabiralnike. Je slišati zanimivo? Preverite, katere so najboljše prakse in kaj resnično deluje …

KAJ JE GSP (GMAIL SPONSORED PROMOTIONS)?

GSP oglasi se pojavijo v zasebnih e-poštnih nabiralnikih pod zavihkom »Promocije« in omogočajo natančno ciljanje uporabnikov s kombinacijo tekstovnih in slikovnih oglasov. Sestavljeni so iz dveh delov, manjšega »teaser« dela, ki se ob kliku odpre v razširjen oglas.

ZA KOGA JE PRIMEREN GSP?

S pomočjo GSP oglasov krepite prepoznavnost vaše blagovne znamke, uporabnik opazi oglas, ne da bi aktivno iskal informacije o vašem produktu ali storitvi, za izjemno učinkovitega pa se je izkazal tudi pri bolj »akcijskih« tipih oglasov, pri katerih od uporabnika pričakujete direkten odziv (npr. prijava na testno vožnjo, prijava na dogodek, pridobivanje novih strank ipd.).

Z GSP oglasi lahko nagovorimo izjemno natančno targetirane skupine. Ob standardnih demografskih kriterijih lahko uporabnike ciljamo tudi glede na konkurenčne domene, ključne besede, interese, teme, ki so formirane v njihovih poštnih predalih ipd. Za boljši učinek predlagamo kombinacijo več možnosti (ali katero izmed njih izključiti), glede na cilje posamezne kampanje.

7 KORAKOV DO UČINKOVITEGA GSP OGLAŠEVANJA
1. Štartajte z različnimi kreativami oglasov.

Vsaj na začetku kampanje testirajte, katera “zadeva” sporočila, “teaser” oglas in »call-to-action« se bolje izkažejo. Če imate na voljo le eno verzijo oglasa, lahko dolgo prikazovanje istega sporočila isti ciljni publiki negativno vpliva na rezultate, zato razmislite tudi o kratki pavzi in nato ponovnem vklopu. Po reaktiviranju se rezultati ponavadi rahlo dvignejo, podobno kot pri oglaševanju na družbenih omrežjih.

2. Testirajte uspešnost targetiranja skozi različne kampanje.

Poskusite z različnimi metodami targetiranja v ločenih kampanjah, da lažje opazite, katera prinaša najboljše rezultate. Poskusite z eno, ki bo osredotočena le na konkurenco, z drugo, ki targetira le ključne besede, pa tudi takšnimi, ki targetirajo le interese in teme. Skozi ločene kampanje najlažje ugotovimo, katera metoda targetiranja ima največji doseg in generira največ konverzij.

3. Višji BID za konkurenčno kampanjo.

Kampanje, ki targetirajo konkurenčne domene, se ponavadi izkažejo za najbolj uspešne, zato jim namenite višji budget in “bidajte” agresivneje (razen če vaši rezultati nakazujejo drugače).

4. Izkoristite optimizacijo targetiranja.

Vklopite opcijo “Targeting Optimization”, ki vam omogoča razširitev dosega tako, da avtomatsko išče nove uporabnike glede na vašo metodo targetiranja. Izklop te opcije vam lahko bistveno zoža doseg ciljne publike.

5. In izkoristite rezultate za optimiziranje kampanje.

Uporabite rezultate in poročila ter na njihovi podlagi redno optimizirajte kampanjo. Izpostavite ključne uspešne dejavnike (ključne besede, domene, teme, …) in izključite tiste, ki so se skozi čas izkazali za irelevantne.

6. Posvetite se izgledu razširjenega oglasa.

Na voljo imate različne kreative GSP oglasov, od takšnih z eno sliko, brez dodatnega teksta, do zahtevnejših, HTML oglasov. Najprej poskrbite, da vaša ciljna spletna stran vsebuje jasen poziv k akciji, kakovosten dizajn in ključne točke vaše vrednosti oz. diferenciacije. In kar se tiče samega oglasa, izkoristite raznovrstne možnosti, ki vam jih ponujajo GSP oglasi in predvsem bodite kreativni. Najbolje je uporabiti takšen oglas, ki vam dopušča osrednjo ponudbo/promocijo in več dodatnih pozivov k akciji oz. povezav na vašo spletno stran. Namreč, več opcij je dovoljenih uporabnikom, več vključenosti bo dosegla kampanja.

7. Vključite video!

Video oglasi na splošno dosežejo višjo vključenost uporabnikov in to pravilo velja tudi za GSP oglaševanje, kjer lahko video delite preko vašega YouTube računa ter število ogledov in ostale rezultate beležite preko YouTube analitike. Zato ne odlašajte, dodajte relevanten video, zvišajte vključenost uporabnikov in povečajte doseg svojega videa kot bonus!

DELUJE? DELUJE. PREVERJENO!

GSP predstavlja odličen kanal za krepitev prepoznavnosti, pridobivanje kontaktov, doseganje konverzij. To dokazujejo tudi rezultati GPS kampanje, ki smo jih poleti, v slabem mesecu, dosegli za enega izmed naših naročnikov.

GSP je ob enkrat manjšem budgetu v primerjavi z ostalimi AdWords kampanjami dosegel za 86,7 % nižjo ceno na klik, prejel za 176,8 % več klikov/ogledov in dosegel enako stopnjo konverzij e-trgovine.

Dosegel je 1.534 % ROAS in med vsemi AdWords oglaševalskimi akcijami dosegel najvišje razmerje ciljnih konverzij, število doseženih ciljev, med njimi tudi transakcij v spletni trgovini.

Prav tako je vodil tudi k izjemnemu številu shranjenih in posredovanih Gmail sporočil tega oglasa, česar v klasičnem iskalnem ali prikaznem omrežju ni možno meriti.

Super priložnost za vse, ki želite okrepiti prepoznavnost vaše blagovne znamke in obenem povečati število konverzij. Ne pozabite, s pravo ponudbo ste že na pol poti. Ostalo pa prepustite nam. Poskrbimo za relevantno vsebino, dostavo in analizo!

VSI BLOG PRISPEVKI
SPOZNAJMO SE