Instagram stories
nova priložnost za oglaševalce

3 / Julij / 2017
Ekipa Epic
Instagram je trenutno eno izmed najbolj popularnih družbenih omrežij, število njegovih uporabnikov pa še vedno raste iz dneva v dan. Ravno zaradi tega je platforma izjemno zanimiva tudi za oglaševalce. Instagram je znan po visoki vključenosti uporabnikov ter odlično možnostjo natančnega in hitrega targetiranja ciljne publike. Nedavno so predstavili tudi novost za oglaševalce in sicer celozaslonske oglase znotraj Instagram zgodb oz. »Instagram Stories«, katere vam bomo bolj podrobno predstavili v nadaljevanju.

Če ste sami uporabniki Instagrama, potem »Instagram Stories« zagotovo poznate in verjetno tudi uporabljate. Na kratko razloženo, to so slike ali kratki videi, ki se nahajajo na vrhu aplikacije, nad objavami, in so na voljo za ogled le štiriindvajset ur. Slike in videi uporabnikov se ob pritisku na prvi Story odvrtijo zaporedoma, med katerimi pa je tudi prostor za oglase. Te oglase si tako kot ostale zgodbe uporabnikov lahko ogledamo zgolj na mobilnih napravah.

Instagram Stories

Velika prednost oglaševanja znotraj »Instagram Stories« je dejstvo, da ti oglasi ne delujejo kot sponzorirana vsebina. Sicer so opremljeni z napisom, ki na to opozarja, vendar pa je tako majhen, da ga lahko hitro spregledamo. Vsebina zato na prvi pogled ne deluje kot oglas, temveč kot objava nekega uporabnika. Oglasi so tako bolj prijazni in nemoteči.

Kaj moramo vedeti, preden se odločimo za oglaševanje v »Instagram Stories«?

Oglas je uporabnikom viden le nekaj sekund, zaradi česar moramo poskrbeti, da je vsebina dovolj prepričljiva in zanimiva, da si jo uporabniki zapomnijo že ob enem ogledu. Pozorni moramo biti predvsem na poudarek znamke. Ime naj čim bolj izstopa, poudarjeno naj bo z velikimi črkami, ki so lahko v kontrastu s sliko oziroma z videom.

Vsebina naj bo preprosta in estetska. Preveč teksta, preveč produktov na sliki ali strokoven video lahko ustvarijo več škode kot pa koristi. Zavedati se moramo, da je Instagram namenjen zabavi, estetiki in hedonizmu, uporabniki cenijo minimalizem in iščejo vizualno inspiracijo. Vsebina oglasov naj sledi tem smernicam.

V primerjavi z ostalimi oglasnimi formati Story oglasi zapolnijo celoten zaslon na uporabnikovem telefonu. Tako je na voljo več prostora, ki ga lahko izkoristimo za poziv k dejanju ali kakšno dodatno informacijo.
Ti oglasi tudi odlično delujejo za namen povečanja prepoznavnosti znamke ali produktov, uporabimo jih lahko za najavo nagradnih iger, različnih akcij in popustov. S takšno vsebino zagotovo vzbudimo pozornost uporabnikov in jih spodbudimo k interakciji.

Pa poglejmo še postopek kreiranja oglasov. Kot News Feed Instagram oglasi se tudi ti kreirajo v Facebookovem urejevalniku oglasov, s Power Editorjem ali Ads Managerjem.

Izbiramo lahko med različnima načinoma prikazovanja oglasa: Reach (doseg) ali Impressions (prikazi). Razlika je v tem, da prvi način zagotavlja več dosega, drugi pa čim več prikazov oglasov, lahko tudi istim uporabnikom. Nastavimo lahko tudi število dni, ki morajo preteči, da se določenemu uporabniku znova prikaže oglas. Možnosti targetiranja so enake kot za ostale Facebook in Instagram oglase.

Za oglas lahko uporabimo sliko ali video. Če se odločimo za video, je ta lahko dolg le petnajst sekund.

Nato vstavite le še povezavo do vaše spletne strani in vaš Story oglas je končan.

Upamo, da vas je današnja objava spodbudila in boste Instagramove Stories oglase preizkusili tudi sami. Če potrebujete kakšno pomoč, pa nas le kontaktirajte, radi pomagamo.

VSI BLOG PRISPEVKI
SPOZNAJMO SE