Inbound marketing. kaj je in zakaj ga potrebujemo?

13 / September / 2016
Ekipa Epic
Vsak, ki redno bere marketinške bloge, se izobražuje na področju marketinga, ali je zaposlen v marketingu, se je že srečal z izrazom Inbound marketing. Za vse ostale, ki pa so še dokaj sveži na tem področju, bomo na kratko predstavili, kaj predstavlja inbound marketing, zakaj ga potrebujemo in kako deluje.
1. Kaj?

Sam izraz inbound marketing je predstavilo podjetje Hubspot leta 2006, v Sloveniji pa ga poznamo pod imenom vhodni marketing. Za lažje razumevanje lahko vzamemo predhodnika Inbound marketinga, in sicer Permission marketing, ki pomeni trženje z dovoljenjem. Z inbound marketingom se želimo približati kupcu na prijeten in nemoteč način. To pa lahko naredimo s promocijo našega podjetja preko blogov, video vsebin, družbenih omrežjih ali kakršnekoli oblike vsebinskega marketinga, ki služi temu, da vodi kupce skozi različne točke nakupnega procesa.

Hubspot pa je definicijo Inbound marketinga povzel nekako takole:
»Inbound marketing se osredotoča na ustvarjanje kreativne in kvalitetne vsebine, ki pritegne ljudi k podjetju ali produktu.

2. Zakaj?

S hitro rastjo digitalne komunikacije se spreminja način, na katerega podjetje komunicira s svojimi bodočimi in obstoječimi strankami. Tradicionalni marketinški triki kot slepo klicanje in pošiljanje generičnih e-mailov so dragi, vsiljivi in neuspešni, zato se podjetja vse bolj začenjajo zavedati pomena inbound marketinga, ki je osredotočen na povezavo in interakcijo stranke s podjetjem.

3. Kako?

Ljudje smo z leti postali čedalje bolj imuni na tradicionalne marketinške pristope in čedalje boljši v tem, kako jih lahko blokiramo z našega vidika.

Inbound marketing pa privablja kupce s koristnimi vsebinami, tako da bodoči oziroma potencialni kupec pred nakupno odločitvijo sam pridobi informacije na spletu, ko jih želi ali potrebuje. Bodočim kupcem lahko takrat ponudimo informacije v obliki:

• blogov
• videov

• podcastov
• webinarjev
• družbenih omrežij
• SEO
• E-mail marketinga
• E-knjig

Pri inboundu pa je zelo pomembno, da v zameno za podane informacije dobimo določene kontaktne informacije potencialne stranke, ki nam bodo pomagale, da ga peljemo v naslednji nakupni korak.

VSI BLOG PRISPEVKI
SPOZNAJMO SE