Google iskalnik in YouTube skupaj za uspešnejše ciljanje oglasov

30 / Marec / 2017
Ekipa Epic
V začetku leta je Google naznanil, da bodo oglaševalci in agencije sedaj lahko svoje YouTube oglase targetirali ciljnim potrošnikom tudi glede na njihovo predhodno iskanje oz. »googlanje«. Na ta način bo Google oglaševalcem pomagal hitreje in natančno doseči svojo ciljno publiko na YouTube-u, jih bolje razumeti in oglaševati zgolj relevantno vsebino. Prav to pa naj bi izboljšalo tudi uspešnost oglaševalskih spletnih kampanj.

Povprečen spletni uporabnik se večkrat dnevno obrne na največji iskalnik pri sprejemanju različnih odločitev. Kam na kosilo, kako popraviti knjižno omaro ali kateri družinski avto kupiti? Včasih so imeli potrošniki omejene informacije o produktih in storitvah, zato so tudi bolj zaupali podjetju, danes pa do informacij dostopajo že v nekaj minutah in nekaj klikih. Uporabniki zato bolj zaupajo mnenju in izkušnjam s produktom ali storitvami podjetja predhodnim uporabnikom kot samem podjetju. Najbolj pogosto se za ta iskanja obrnejo na Google ali na drugi največji iskalnik – Youtube. Predvsem pa uporabniki te informacije iščejo hitro, v trenutku ali na poti in to kar preko svojih mobilnih naprav.

Z izjemno hitro rastjo pametnih telefonov so morala tudi podjetja spremeniti način, kako komunicirati s svojimi kupci ter oglaševati svoje produkte in storitve. In zagotovo lahko rečemo, da mobilno oglaševanje raste hitreje kot katerikoli drugi kanal.

Danes 82 % vseh spletnih uporabnikov dostopa do iskalnika preko svojega mobilnika, 68 % spletnih uporabnikov pred nakupom preveri izdelek na YouTube-u in kar polovica vseh YouTube ogledov prihaja iz mobilnih telefonov. Zato ni bilo presenečenje, da sta Google in YouTube začetek tega leta naznanila združitev moči in izboljšala YouTube platformo tako za oglaševalce kot tudi za uporabnike. Predvsem pa so se tokrat osredotočili na izboljšavo uporabniške izkušnje na mobilnikih.

Oglaševalci so imeli do sedaj možnost oglaševati YouTube uporabnikom na podlagi demografije, interesov, tematik, ključnih besed in predhodno ogledanih video vsebin in spletnih strani. V začetku leta pa je Google naznanil, da bodo oglaševalci in agencije sedaj lahko svoje YouTube oglase targetirali ciljnim potrošnikom tudi glede na njihovo predhodno iskanje oz. »googlanje«. Na ta način bo Google oglaševalcem pomagal hitreje in natančno doseči svojo ciljno publiko na YouTube-u, jih bolje razumeti in oglaševati zgolj relevantno vsebino. Prav to pa naj bi izboljšalo tudi uspešnost oglaševalskih spletnih kampanj.

Vsak posameznik ima možnost, da znotraj svojih nastavitev izklopi oglase določenega podjetja, katerih ne želi več videti, ker ga motijo ali preprosto ne zanimajo. Torej, če uporabnik izključi možnost prikazovanja oglasov na Google iskalniku, bo s tem izključil možnost prikazovanja oglasov istega oglaševalca tudi na YouTube-u.

Če ste spletni trgovec, ki se ukvarja s prodajo zimskih škornjev, boste lahko poiskali uporabnike, ki so pred kratkim iskali zimske škornje in njim prikazali svoj oglas ravno v pravem trenutku, ko so pred nakupno odločitvijo. Prav tako lahko oglas prikažete tudi uporabnikom, kateri so se že vpisali na novice vašega podjetja. Tak način oglaševanja prinaša potrošnikom pričakovane, relevantne in osebne vsebine, saj vsak posameznik ceni svoj čas, preštevilčna in nadležna oglasna sporočila pa jih motijo.

Google je istočasno razkril tudi, da trenutno dela na vzpostavitvi tehničnih analiz v oblaku, ki bodo oglaševalcem dostopne v prihajajočem letu in bodo ponujale boljši vpogled v oglaševalske akcije in njihov napredek. Predvsem pa bodo uravnotežene z boljšo zaščito zasebnosti uporabnikov na iskalniku Google in YouTube. Ker se mobilna tehnologija tako hitro spreminja in raste, trenutna orodja za merjenje uspešnosti niso več tako uspešna, kot so bila včasih.

Tehnične analize o nakupnem procesu potrošnika pa so postale ključni del za oglaševalce in agencije, ki sledijo potrošniku, ko ta išče informacije, primerja produkte in sprejema odločitve za nakup. In prav podjetja, ki skrbno in sistematično spremljajo in analizirajo te podatke, so v veliki prednosti pred svojimi konkurenti. Z identifikacijo in razumevanjem faktorjev, ki vplivajo na potrošnika, imajo blagovne znamke možnost razviti strategijo in narediti oglaševalske akcije bolj učinkovite ter v skladu s potrebami ključnih potrošnikov.

Čeprav je to izjemna izboljšava za oglaševalce, omogoča nova sprememba uporabnikom boljši pregled in nadzor nad svojo izkušnjo z YouTube oglasi. Prepričani smo, da se bo stopnja motenj s strani oglaševalcev kmalu zmanjšala do te mere, da bodo do potrošnikov prihajala izključno relevantna, uporabna in zaželena oglasna sporočila.

V primeru, da rabite kakšno pomoč pri oglaševanju vašim ciljnim potrošnikom, nas pa le pokličite.

VSI BLOG PRISPEVKI
SPOZNAJMO SE