6 korakov do uspešne linkedin komunikacije podjetja

1 / Februar / 2017
Ekipa Epic
Se zavedate pomembnosti družbenih omrežij, vendar na LinkedIn preprosto pozabljate ali ne vidite njegove prednosti? Na LinkedInu si je svoj profil ustvarilo že več kot 4 miljone podjetij iz 148 različnih industrij. Trenutno pa LinkedIn predstavlja eno izmed 10 največjih družbenih omrežij tega časa s 450 milijoni uporabnikov po celem svetu. Zato vas bomo danes popeljali skozi nekaj glavnih točk, na katere morate biti pozorni pri vaši LinkedIn predstavitvi.
PREDSTAVITEV

Pri ustvarjanju profila vam LinkedIn prepušča popolnoma proste roke, zato predlagamo, da to v celoti izkoristite. Zapomnite si, da se mora vaš LinkedIn profil spremeniti v blagovno znamko, ki jo predstavlja.

Za začetek na profilni strani svojega podjetja izpostavite kratek opis »O nas«. Medtem ko večina podjetij to preprosto kopira iz svoje spletne strani, je morda LinkedIn pravo omrežje, da z uporabniki, ki so obiskali vaš profil, komunicirate bolj direktno. Tako jim sporočite, kdo ste, vaše prednosti in kako jim lahko pomagate.

STRUKTURA KOMUNIKACIJE

Vsebinsko naj bo struktura komunikacije primerna LinkedIn okolju, večji del vsebin na strani mora biti »business« (80-90 %), medtem ko prodajne in lifestyle usmerjene vsebine predstavljajo le manjši del komunikacije. Številni LinkedIn uporabniki so visoko izobraženi in influenčni, kar predstavlja veliko večjo verjetnost, da bo vašo objavo opazil nekdo iz iste industrije ali jo celo delil med svojimi sledilci ter tako zvišal vašo kredibilnost.

VSEBINA

»Company page update« so krajše objave, namenjene temu, da uporabnike privabite na svoj profil. Z uporabniki delite krajše informacije o vašem podjetju, prostih delovnih mestih, najboljše prakse in priporočila. Bodite konsistentni in objavljajte pogosto (2 do 3 objave na teden), a pazite, da bo vsebina vedno uporabna!

Največ interakcije med uporabniki lahko dosežete z brandingom podjetja, različnimi intervjuji in pogledom v zakulisje podjetja, zaposlitvenimi priložnostmi, triki in nasveti, smešnimi dejstvi in citati.

DVOSMERNA KOMUNIKACIJA

Vsebine z nasveti, idejami in priporočili morajo biti odprte za dvosmerno komunikacijo. Dodatna vprašanja v vaših objavah spodbujajo uporabnike, da komentirajo in delijo vaše vsebine.

OGLAŠEVANJE

Za uspešno komunikacijo je pomembno, da organskemu dosegu vaše LinkedIn strani dodate tudi oglaševalski »push«. LinkedIn omogoča izjemno natančno targetiranje uporabnikov glede na lokacijo, spol, starost, izobrazbo, sposobnosti, industrijo, v kateri so zaposleni, podjetje itd.

VIZUALNA KOMUNIKACIJA

LinkedIn omogoča, da profilno stran podjetja izboljšate z vizuali po vaših željah. Na voljo imate ureditev profilne slike in ozadja.

Priporočljivo je, da se na profilni sliki izpostavi logo podjetja, ki je enoten na vseh vaših spletnih predstavitvah in trženjskih materialih. Hkrati pa nekaj časa namenite primerni ureditvi ozadja, saj se z družbenimi omrežji med seboj razlikujejo tudi njihovi uporabniki, zato naj ima vsak kanal svoje unikatno ozadje.

Na ozadje lahko dodate povezavo na spletno stran, telefonsko številko ali poziv, da uporabniki nekaj storijo na vaši strani, naj bo to klik, ogled videa ali nakup. Ljudje smo zelo vizualna bitja, zato je pomembno, da slikovni material, ki ga uporabljate na družbenih omrežjih, že sam po sebi prenese željeno sporočilo in pomaga pri tem, da si vas bodo uporabniki zapomnili.

Koristi LinkedIna so različne, vse od izboljšanja prodaje do dviga prepoznavnosti blagovne znamke vašega podjetja. Z hitro rastjo in močnim vplivom LinkedIna znotraj profesionalnih krogov je vaša prisotnost na tem omrežju ključna. Mi pa upamo, da smo vam začetek uspešne LinkedIn poti vsaj malo olajšali.

VSI BLOG PRISPEVKI
SPOZNAJMO SE